Aktualności

Skoro zdrowie bierze się „z brzucha”, w sezonie grypowym warto zadbać o odpowiednią dietę, zwłaszcza, że wiele składników znajdziemy w przydomowym warzywniaku.

Poczucie zagrożenia, coś zaczyna nas przerastać, nie jesteśmy w nastroju, coraz więcej rzeczy widzimy w czarnych barwach. Wszystkiemu winien jest lęk, który tak naprawdę jest naszym sprzymierzeńcem.

Każdy łasuch zna to uczucie, kiedy serce mówi „no jedz”, a rozum mówi „koniec z tym!”. Czy uzależnienie od słodyczy jest tak samo niebezpieczne jak inne uzależnienia? Na nasze pytania odpowiada psycholog kliniczny - Jakub Banaś.

Dla jednych drzemka, dla innych sjesta, jednak dla każdego to naładowanie baterii w ciągu dnia po to, żeby druga połowy doby była nadal produktywna. Skoro wystarczy zaledwie 20 minut, czyli mniej więcej tyle ile dwie przerwy na papierosa, dlaczego by nie spróbować? Jeśli rzeczywiście poprawi się wtedy efektywność pracy, to może i szef nie będzie miał nic przeciwko (i może akurat wtedy nie będzie przeszkadzał…).

L4 bez stresu w branży IT ? Komfortowa praca na B2B bez zamartwiania się o dochód miesięczny w przypadku choroby czy wypadku – czy to możliwe? 

Po rozmowie z psychologiem o uzależnieniu od słodyczy czas na drugi krok – czym zastąpić słodycze w codziennej diecie i czy w ogóle jest to możliwe? Specjalnie dla nas rad udziela Marzena Rojek-Ledwoch, dietetyk.

Poranek po wekeendzie i nie tylko. Prawie codziennie. Budzisz się rano i pierwsze kroki kierujesz do ekspresu z kawą. Kofeina, teina – wszyscy znamy te substancje z autopsji. Czasem jednak mocna kawa czy herbata nie wystarczy. I co dalej? W pierwszym lepszym sklepie znajdziemy „cudowne” wynalazki, dzięki którym będzie się nam chciało tak, jak nam się nie chce.