Aktualności

Pacjenci, którzy potrzebują leków do kontynuacji leczenia przewlekłego, proszeni są o zgłoszenie tego faktu telefonicznie lub e-mailem. W tym celu uruchomiliśmy dodatkowy adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Recepta na leki zostanie wypisana zaocznie – bez konieczności wizyty w Przychodni.

Pacjenci, którzy posiadają Internetowe Konto Pacjenta dostaną smsem kod, niezbędny do realizacji recepty w aptece.

Jeśli osoba nie posiada IKP, kod recepty może zostać podany telefonicznie, sms-em lub e-mailem. Wówczas e-Receptę można zrealizować w aptece na podstawie czterocyfrowego kodu i swojego numeru PESEL.

Każda wizyta w placówce medycznej zwiększa ryzyko zakażenia. Jeden chory pacjent może być źródłem zakażenia wszystkich pozostałych osób w poczekalni!!!

Wprowadzenie tych zasad jest niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa wszystkich pacjentów oraz ciągłego funkcjonowania przychodni. Informację prosimy przekazać rodzinie i znajomym.

W związku z zagrożeniem epidemią koronawirusa zostają wprowadzone nadzwyczajne rozwiązania dotyczące przyjęć pacjentów:

  • REJESTRACJA PACJENTÓW TYLKO TELEFONICZNA
  • PACJENTOM UDZIELANE BĘDĄ TELEPORADY W GODZINACH PRACY PRZYCHODNI
  • W SYTUACJI, KIEDY JEST TO NIEZBĘDNE PACJENT ZOSTANIE UMÓWIONY NA KONKRETNĄ GODZINĘ DO LEKARZA I WTEDY MOŻLIWE BĘDZIE WEJŚCIE DO PRZYCHODNI
  • NIE NALEŻY ZGŁASZAĆ SIĘ PO RECEPTY – PROŚBĘ O PRZEPISANIE LEKÓW DO KONTYNUACJI LECZENIA NALEŻY ZGŁOSIĆ TELEFONICZNIE LUB MAILOWO: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ze względu na Państwa bezpieczeństwo zwracamy się z prośbą o zastosowanie się do zaleceń. NUMERY TELEFONÓW:  32 219 83 00 lub 509 223 206 i uruchomiony mail: medico.rejestracja@ wp.pl

Chroń siebie i innych!

Z bieżącymi informacjami można zapoznać się na FB przychodni:

https://www.facebook.com/medico.tychy

Poniżej przedstawiamy zalecenia Krajowego Konsultanta do spraw epidemiologii dotyczące realizacji szczepień obowiązkowych w ramach Narodowego Programu Szczepień Ochronnych u dzieci, które wróciły z zagranicy z kraju transmisji koronawirusa.

Dzieci, które czasowo przebywały na terenie krajów z utrwaloną transmisją SARS-CoV- 2, oraz które mają zaplanowany termin szczepienia w POZ po powrocie do Kraju z w/w obszaru, nie powinny być zaszczepione. Szczepienie powinno być odroczone o 14 dni, a więc do czasu formalnego zakończenia okresu obserwacji. Informację o odroczeniu szczepienia przekazuje Lekarz POZ do którego zgłosił się opiekun z dzieckiem. Lekarz powinien wyznaczyć nowy termin realizacji szczepienia. Zaleca się unikanie bezpośredniego kontaktu opiekuna z dzieckiem w przychodni.

Ten rodzaj postępowania, poza oczywistym uzasadnieniem, dodatkowo może zapobiec nałożeniu się reakcji niepożądanych po szczepieniu z ewentualnym pojawieniem się objawów infekcji.

Z perspektywy realizacji PSO odroczenie terminu szczepienia o 14 dni nie stanowi żadnego problemu, natomiast może zwiększyć poczucie bezpieczeństwa zarówno Lekarza wykonującego to świadczenie jak i Rodzica.

Zgodnie z zaleceniami od dzisiaj rejestracja do przychodni odbywa się tylko telefonicznie. Wejście tylko po wcześniejszej konsultacji telefonicznej z lekarzem.

Numery telefonów do przychodni: 32 219 83 00, 509 223 206.

Na terenie przychodni pacjent ma obowiązek bezwzględnie stosować się do zaleceń personelu medycznego.

W przypadku podejrzenia zakażeniem wirusem SARS-CoV-2 NIE WCHODŹ DO Przychodni!!!!

Telefon całodobowej infolinii Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Tychach: 514 497 829.

W związku z zagrożeniem epidemią zaleca się ograniczenie wizyt w POZ do absolutnego minimum. Do odwołania w naszej przychodni obowiązują następujące zasady:

  • pacjenci powinni unikać osobistych wizyt w przychodni we wszystkich sprawach prosimy o kontakt telefoniczny z rejestracją (tel. +48 32 219 83 00, +48 509 223 206)
  • każdemu pacjentowi, również bez cech infekcji, zgłaszającemu chęć wizyty u lekarza, najpierw udzielana będzie TELEPORADA
  • podczas teleporady lekarz zadecyduje czy zachodzi konieczność osobistej wizyty w poradni
  • w razie konieczności wizyty osobistej proszę rejestrować się i pojawiać w ustalonych godzinach celem zmniejszenia ryzyka przeniesienia infekcji z pacjenta na pacjenta
  • recepty prosimy zamawiać telefonicznie.

Prosimy sytuację traktować poważnie, każda wizyta w placówce medycznej zwiększa ryzyko zakażenia. Wprowadzenie tych zasad jest niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa wszystkich pacjentów oraz ciągłego funkcjonowania przychodni. Informację prosimy przekazać rodzinie i znajomym.

Wysyłając maila z prośbą o wystawienie recepty, prosimy o podawanie imienia i nazwiska oraz numeru PESEL. Obecnie otrzymujemy wiele wiadomości tylko z nazwą leków.

Przypominamy, że pacjenci, którzy potrzebują leków do kontynuacji leczenia, proszeni są o zgłoszenie tego faktu telefonicznie lub e-mailem. W tym celu uruchomiliśmy dodatkowy adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Recepta na leki zostanie wypisana zaocznie – bez konieczności wizyty w Przychodni. Następnie telefonicznie zostanie podany kod recepty, z którym nalezy udać się do apteki.

OD DNIA 12 MARCA 2020 ROKU DO ODWOŁANIA  MATERIAŁ DO BADAŃ JEST POBIERANY WYŁĄCZNIE ZE WSKAZAŃ ZDROWOTNYCH

(dotyczy oznaczenia POTASU, KREATYNINY,  INR).

WSZYSTKICH PACJENTÓW PROSI SIĘ O WCZEŚNIEJSZY KONTAKT TELEFONICZNY Z PRZYCHODNIĄ:

- telefon stacjonarny: 48 32 219 83 00

- telefon komórkowy: +48 509 223 206,

w godzinach pracy przychodni, od 8:00 do 18:00