COVID-19

Pacjenci, którzy potrzebują leków do kontynuacji leczenia przewlekłego, proszeni są o zgłoszenie tego faktu telefonicznie (32 219 83 00 lub 509 223 206) lub e-mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Recepta na leki zostanie wypisana zaocznie – bez konieczności wizyty w Przychodni.

Pacjenci, którzy posiadają Internetowe Konto Pacjenta dostaną smsem kod, niezbędny do realizacji recepty w aptece.

Jeśli osoba nie posiada IKP, kod recepty zostanie podany telefonicznie, sms-em lub e-mailem. Wówczas e-Receptę można zrealizować w aptece na podstawie czterocyfrowego kodu i swojego numeru PESEL.

 Wprowadzenie tych zasad jest niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa wszystkich pacjentów oraz ciągłego funkcjonowania przychodni.

W związku z epidemią koronawirusa nadal obowiązują nadzwyczajne rozwiązania dotyczące przyjęć pacjentów:

  • rejestracja pacjentów tylko telefoniczna,
  • pacjentom udzielane będą teleporady w godzinach pracy przychodni,
  • w sytuacji, gdy jest to niezbędne pacjent zostanie umówiony na konkretną godzinę do lekarza i wtedy możliwe będzie wejście do przychodni. Na terenie przychodni pacjent ma obowiązek bezwzględnie stosować się do zaleceń personelu medycznego,
  • nie należy zgłaszać się po recepty – prośbę o przepisanie leków do kontynuacji leczenia należy zgłosić telefonicznie lub mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

NUMERY TELEFONÓW:  32 219 83 00 lub 509 223 206.

Po konsultacji z lekarzem do przychodni można wejść pojedynczo. Osoba wchodząca musi mieć założoną maseczkę ochronną, przejść procedurę pomiaru temperatury przez pracownika przychodnię oraz zdezynfekować ręce płynem antybakteryjnym zapewnianym przez przychodnię. Następnie zostanie odprowadzona lub skierowana do właściwego gabinetu.

Jeśli w ciągu ostatnich 14 dni byłeś w miejscu gdzie występuje KORONAWIRUS i zaobserwowałeś u siebie objawy, takie jak:
GORĄCZKA, KASZEL, DUSZNOŚĆ I PROBLEMY Z ODDYCHANIEM, to:
bezzwłocznie powiadom telefonicznie stację sanitarno-epidemiologiczną tel. 512 370 717, 32 325 51 48 lub w przypadku nasilonych objawów zadzwoń pod numer alarmowy 112 lub zgłoś się bezpośrednio do oddziału zakaźnego – najbliższy oddział – wykaz poniżej.

INFOLINIA NFZ W SPRAWIE KORONAWIRUSA –  800 190 590

PAMIĘTAJ !!!
W przypadku kiedy istnieje podejrzenie zakażenia ale nie masz jeszcze objawów pozostań w domu, unikaj kontaktu z innymi osobami aby nie doszło do rozprzestrzeniania się wirusa.
Wszelkie wątpliwości dotyczące swojego stanu zdrowia wyjaśniaj TELEFONICZNIE lub innymi metodami zdalnej konsultacji.
NIE ZGŁASZAJ SIĘ SAM DO PRZYCHODNI POZ (chyba, że zostaniesz o to poproszony w określonym terminie) ani nie udawaj się do szpitala bez wcześniejszego uzgodnienia gdzie masz się zgłosić i czy jest to potrzebne.
Jeden chory pacjent (również Ty) może być źródłem zakażenia wszystkich pozostałych osób w poczekalni!!!

  • Myj często ręce wodą z mydłem lub środkiem odkażającym na bazie alkoholu.
  • Unikaj dotykania rękami oczu, nosa i ust.
  • Zasłaniaj usta i nos zgiętym ramieniem lub jednorazową chusteczką kiedy kaszlesz lub kichasz.
  • Nie zbliżaj się do osób chorych.

Apeluję o poważne potraktowanie sprawy i o ograniczenie przebywania w dużych skupiskach ludzkich. W miarę możliwości należy pozostać w domu.  

Jak skutecznie myć ręce

Adresy szpitali w woj. śląskim

Źródło: https://www.gov.pl/web/zdrowie/co-musisz-wiedziec-o-koronawirusie

Nie zgłaszaj się osobiście do swojego lekarza rodzinnego, przychodni. Wszelkie wątpliwości dotyczące Twojego stanu zdrowia skonsultuj TELEFONICZNIE (tel. +48 32 219 83 00, +48 509 223 206) lub za pośrednictwem dostępnych środków komunikacji elektronicznej przez internet. W tym celu uruchomiliśmy dodatkowego e-maila: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jeden chory pacjent (również Ty) może być źródłem zakażenia wszystkich pozostałych osób w poczekalni!!!

Bez osobistej wizyty istnieje możliwość skorzystania z teleporad i wypisania recepty, jak również wystawienia zwolnienia lekarskiego dla osób odbywających kwarantannę.

Osoby, które miały kontakt z osobą zakażoną lub podejrzewają u siebie zakażenie koronawirusem proszone są o nie wchodzenie na teren Przychodni!

Pacjenci, którzy potrzebują leków do kontynuacji leczenia przewlekłego, proszeni są o zgłoszenie tego faktu telefonicznie lub e-mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Recepta na leki zostanie wypisana zaocznie – bez konieczności wizyty w Przychodni.

Pacjenci, którzy posiadają Internetowe Konto Pacjenta dostaną smsem kod, niezbędny do realizacji recepty w aptece.

Jeśli osoba nie posiada IKP kod recepty może zostać podany telefonicznie, sms-em lub e-mailem. Wówczas e-Receptę można zrealizować na podstawie czterocyfrowego kodu i swojego numeru PESEL.

 

Często myj ręce używając mydła i wody, a jeśli nie masz do nich dostępu, używaj płynów/żeli na bazie alkoholu (min. 60%). Zachowaj co najmniej 1 metr odległości między sobą a innymi ludźmi, szczególnie tymi, którzy kaszlą, kichają i mają gorączkę. Mycie rąk niby takie proste, ale jak skutecznie myć ręce? Instrukcja znajduje się na naszym FB https://www.facebook.com/medico.tychy/

W związku z wprowadzeniem na terenie całego kraju STANU ZAGROŻENIA EPIDEMICZNEGO DO ODWOŁANIA ZOSTAŁY WPROWADZONE ZMIANY W FUNKCJONOWANIU PRZYCHODNI MEDICO

ZAPOTRZEBOWANIE NA RECEPTĘ BĘDZIE PRZYJMOWANE WYŁĄCZNIE TELEFONICZNIE LUB MAILOWO:

+48 32 219 83 00, +48 509 223 206

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W GODZINACH PRACY PRZYCHODNI BĘDĄ UDZIELANE WYŁĄCZNIE PORADY TELEFONICZNElekarz na podstawie wywiadu telefonicznego podejmie decyzje czy pacjent ma się zgłosić do placówki, poda też kod do recepty i w razie potrzeby wystawi zwolnienie

Z DNIEM 16/03/2020 DO ODWOŁĄNIA ZAWIESZAMY UDZIELANIE ŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE REHABILITACJI

OD DNIA 16/03/2020 DO ODWOŁANIA NIE SĄ REALIZOWANE WIZYTY W PORADNIACH SPECJALISTYCZNYCH– o nowym terminie zostaniecie Państwo poinformowani

OD DNIA 16/03/2020 DO ODWOŁANIA ZAMKNIĘTY BĘDZIE PUNKT POBRAŃ

NA TERENIE PRZYCHODNI NALEŻY BEZWZGLĘDNIE STOSOWAĆ SIĘ DO ZALECEŃ PERSONELU MEDYCZNEGO

800 190 590 to numer całodobowej infolinii, pod którą można uzyskać informacje o postępowaniu w sytuacji podejrzenia zakażenia koronawirusem

Więcej https://www.nfz.gov.pl/aktualnosci/aktualnosci-centrali/telefoniczna-informacja-pacjenta-tu-uzyskasz-informacje-o-postepowaniu-w-sytuacji-podejrzenia-zakazenia-koronawirusem,7597.html